HOME HISTÒRIAADMINISTRADORGUIAPUBLICACIONSLITÚRGIASALA DE PREMSA HORARIS DE MISSA

22 de febrer de 2017. Càtedra de sant Pere apòstol, a Roma; sant Papies, santa Margalida de Cortona. Email Intranet

20 de febrer de 2017   Dos seminaristes, admesos als ordes i tres més instituÏts lectors         20 de febrer de 2017   Educació i bisbat treballen sobre la situació del professorat de religió        17 de febrer de 2017   La fundació endesa i càritas mallorca col·laboren en el projecte “electricitat i domòtica”         16 de febrer de 2017   Càritas mallorca s’adhereix a la manifestació de dia 18 de febrer “a mallorca també volem acollir”        16 de febrer de 2017   El sacerdot diego león defensa la seva tesi doctoral a roma

VIDEO DEL PAPA
Acoger a los necesitados
Església Notícia 19 febrer 2017
MOSAIC 19 febrer 2017
Església Notícia 12 febrer 2017
MOSAIC 12 febrer 2017

22-02-2017
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Seminari de formació permanent del professorat de Religió: “Els grans relats bíblics”, a càrrec de Mn. Joan Bauzà. Al CEP de Manacor de 17 a 20 h.
UNITAT PASTORAL D’ANDRATX
“Mano Amiga”. Acompanyar i compartir la vivència del dol. Reunió a les 17 h a la Rectoria Andratx. A les 21 h, estudi de l’Evangeli a l’estil pradosià.

23-02-2017
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Conferència “Fe y justicia en la espiritualidad ignaciana”. Ponente: P. Darío Mollá, SJ. A les 19 h a Son Bono.

24-02-2017
PREGÀRIA A L’ESTIL DE TAIZÉ
Amb la Creu de l’Amor Sense Límits. A les 20:30 h a l’Església de Sant Antoniet de Palma.

25-02-2017
PASTORAL UNIVERSITÀRIA
Pregar amb l’Evangeli: Escola de pregària. A les 18 h a l’Església de Sant Antoniet.
RECÉS GOA
Al Monestir de Santa Magdalena, dirigit per Mn. Francesc Ramis Darder. De 10 a 13 h amb missa final. Tema: “Construir l’Església des de l’Evangeli”.
DIAQUES PERMANENTS
Jornada amb els diaques, prediaques i les seves famílies a Pina. Amb l’assistència de Mons. Sebastià Taltavull. A les 10 h.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Trobades d’evangeli i litúrgia: “El católico laico y la evangelización. La ‘popularidad’ de la Iglesia”. Dirigit pel P. Norberto Alcover. De 18 a 20:30 h.
MONESTIR DE SANTA CLARA
III Cicle de Litúrgia i Cant Coral. A les 18 h, Eucaristia presidida per Mn. Llorenç Sastre i acompanyada per la Coral de Felanitx. A continuació, breu concert.
FESTES SOR FRANCINAINA CIRER
Inauguració de quatre plafons ceràmics dedicats a la Beata Francinaina i que completaran el trajecte entre el Convent de la Caritat i la Caseta de s’Erissal. A les 15:30 h, sortida des de la Plaça de “Ses Escoles” fins a la Caseta de la Beata. Amollada de globus per la Pau. A les 19:30 h, missa amb els nins de la catequesi a la Parròquia.

26-02-2017
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Festa del Sant Crist. Missa amb polifonia a càrrec del Cor de la UOM. A les 13 h. A les 11:45 h, tridu eucarístic.
FESTES SOR FRANCINAINA CIRER
A les 20 h, vetla de pregària entorn del Sepulcre al Convent de la Caritat de Sencelles.
BEATA FRANCINAINA CIRER
A les 10 h, missa a la Parròquia. A les 11 h, concentració a ses Escoles Velles per l’Ofrena Floral. Veneració del sepulcre. Processó fins a la Plaça de la Vila. Ofrena floral al monument. A les 19:30 h, missa solemne en honor de la Beata Francinaina Cirer, presidida per l’Administrador Apostòlic.
FESTES SOR FRANCINAINA CIRER
A la parròquia, concert a càrrec de la cantautora Marta Elka. Entrada: 5 ¤. Reserves: 608 77 61 77.

27-02-2017
RÀDIO MARIA
Laudes retransmesos des de la Fraternitat Missionera Verbum Dei (Pl. Garcia Orell, 15 6è B). A les 7:30 h.

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera
Delegació de Pastoral de la Salut   Delegació de Missions  Delegació de Família i Vida   Seminari Diocesà de Mallorca    Taller de Restauració
  Telèfons Adreces electròniques