18 de febrer de 2018. Sant Eladi de Toledo, sant Francesc Regis Clet, sant Joan-Pere Néel. Email Intranet

16 de febrer de 2018   El consell i el bisbat perfilen les actuacions en patrimoni religiós per a aquest 2018        16 de febrer de 2018   Apunta't a la xii edició de l'aplec de l'esperit!        15 de febrer de 2018   Jornada diocesana de formació "si cuides el planeta, combats la pobresa"        15 de febrer de 2018   Eucaristia per demanar la beatificació de la serventa de déu m. concepció        15 de febrer de 2018   Mons. taltavull: "facem tot el possible perquè el nostre cor i les nostres comunitats no es refredin"

EL CONSELL I EL BISBAT PERFILEN LES ACTUACIONS EN PATRIMONI RELIGIÓS PER A AQUEST 2018
Entre els béns a tractar destaca una partida per a orgues històrics, diverses actuacions a imatges de Marededéus Mortes i, seguint el projecte iniciat l'any passat, béns vinculats a la figura de Ra
   APUNTA'T A LA XII EDICIÓ DE L'APLEC DE L'ESPERIT!
Els dies 19 i 20 de maig d'aquest any 2018 se celebrarà a Tortosa la XII edició de l'Aplec de l'Esperit.

JORNADA DIOCESANA DE FORMACIÓ "SI CUIDES EL PLANETA, COMBATS LA POBRESA"
"Pautes i criteris per una actuació cristiana"
   EUCARISTIA PER DEMANAR LA BEATIFICACIÓ DE LA SERVENTA DE DÉU M. CONCEPCIÓ
La Santa Missa presentava un temple ple de fidels devots.
  Més notícies

18-02-2018
ARXIPRESTAT DES PLA
Trobada de catequistes a Sencelles a les 17 h.

19-02-2018
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “El mestre de Religió i la comunitat educativa”, a càrrec de la Gna. Margarita Rafael, RP. Al CEP d’Inca de 17 a 20 h.
RÀDIO MARIA
Sant Rosari retransmès des de la Parròquia de Vilafranca. A les 9:25 h.

20-02-2018
ARXIPRESTAT DE PONENT
Reunió a la parròquia de Peguera a les 21 h.
CURS DE FORMACIÓ BÍBLICA
A la parròquia de Santa Catalina Thomàs a les 20:30 h. Dirigida per Mn. Francesc Ramis Darder. Obert a tothom.
CONFERÈNCIA
A la capella de ses Escolàpies de Sóller, conferència a càrrec de Juan Antonio Darder: "Decadència del cristianisme? Per què?" A les 20 h.

21-02-2018
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca. A les 20 h a la rectoria de Petra.
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “El mestre de Religió i la comunitat educativa”, a càrrec de la Gna. Margarita Rafael, RP. Al CEP de Manacor de 17 a 20 h.
UNITAT PASTORAL D’ANDRATX
Evangeli i vida. Estudi de l’Evangeli estil Pradosià. A les 21 h a la Rectoria d’Andratx.
PARRÒQUIA DE LLUCMAJOR
Formació humana i cristiana: “Escolta activa, resposta empàtica”. A les 20:30 h a la rectoria.

22-02-2018
CÀTEDRA DE SANT PERE
Festa del titular de la comunitat del Seminari. A les 19:30 h, celebració a la Capella del Seminari Nou i xocolatada. Homenatge a D. Joan Puigròs per tots els anys de servei al Seminari.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Xerrada quaresmal a càrrec de Jaime Vázquez. A les 20 h.

23-02-2018
CREU DE L’AMOR SENSE LÍMITS
Pregària a l’estil de Taizé. A les 20:30 h a l’església de Sant Antoniet.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Cine-fòrum “Caminos de la mujer moderna”: El Cairo 678, de Mohamed Diad. A les 19 h, presentació, projecció i col·loqui.
EXERCICIS ESPIRITUALS
Dies 23, 24 i 25 de febrer a la casa de la Puresa de Maria a Valldemossa. Informació: 622451097. Organitzat per les parròquies de sa Vileta i Son Roca.

24-02-2018
GRUPS D’ORACIÓ I AMISTAT
Recés al Monestir de Santa Magdalena. De 10 a 13:30 h amb missa i obert a tots. Dirigeix Mn. Francesc Ramis, amb el tema “Alguns silencis de la Bíblia”.
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Concert a càrrec de Ludger Lohmann (Alemanya) amb motiu de la inauguració de l’orgue. A les 19:45 h.
PARRÒQUIA MARE DE DÉU DE MONSERRAT
Diada solidària. Mercadet i dinar de paella a la plaça des Rafal.
MONESTIR DE SANTA CLARA
Eucaristia acompanyada pel Cor de Pares i Mares de la UIB. Després, breu concert. A les 18 h.

25-02-2018
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Festa del Sant Crist. Missa amb polifonia a càrrec de la Coral de Bunyola. A les 13 h.

MULTIMÈDIA

+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera