19 d'octubre de 2017. Sant Pere d'Alcàntara, sants Joan de Brébeuf i Isaac Jogues, sant Pau de la Creu, sant Joel profeta. Email Intranet

18 d'octubre de 2017   La parr"quia de santa tereseta regala una litografia de la santa al papa francesc        18 d'octubre de 2017   Mons. taltavull: "és possible veure amb uns altres ulls?"        18 d'octubre de 2017   Mons. taltavull als membres de vida creixent: “sou la sal del món”        16 d'octubre de 2017   Jornada del domund: 94 missioners mallorquins desenvolupen la seva tasca a tot el món        16 d'octubre de 2017   ComenÇa una missió parroquial a la parròquia de la sagrada família

MONS. TALTAVULL ALS MEMBRES DE VIDA CREIXENT: “SOU LA SAL DEL MÓN”
La Porciúncula acollí la jornada d'inici de curs del moviment Vida Creixent.
   MONS. TALTAVULL: "ÉS POSSIBLE VEURE AMB UNS ALTRES ULLS?"
El bisbe administrador apostòlic de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, oferí una conferència ahir al Caixa Fòrum sota el títol: "L'ànima: component espiritual dels éssers humans. Visió cristiana".

LA PARR"QUIA DE SANTA TERESETA REGALA UNA LITOGRAFIA DE LA SANTA AL PAPA FRANCESC
Una representació de la parròquia de Santa Teresa de l'Infant Jesús va ser rebuda en audiència a la Sala Clementina pel papa Francesc.
   LA CATEDRAL DE MALLORCA ACULL LA CELEBRACIÓ DELS 500 ANYS DE LA REFORMA LUTERANA
Centenars de persones es varen reunir el diumenge 15 d'octubre a la Seu de Mallorca
  Més notícies

19-10-2017
COL·LEGIS DIOCESANS
Reunió dels equips de pastoral al col·legi Santa Maria.
ARXIPRESTAT DES PLA
Reunió de preveres a Monti-sion de Porreres a les 10:30 h.
PARRÒQUIA DE SANT MIQUEL
Conferència a càrrec de Mn. Teodor Suau: “Maria, la plenitud de l’Amor sense límits en la vida de cada dia”. A les 19:30 h.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Inauguració i presentació del curs 2017-2018. Intervendran Mons. Sebastià Taltavull i el P. Norberto Alcover, SJ. A les 19 h.
CÀRITAS MALLORCA
Curs d’inici al voluntariat per a nous membres. De 17:30 a 19 h.

20-10-2017
ESGLÉSIA DE MONTI-SION
A les 19:30 h, concert de la “Junge Camerata Academica” infantil i juvenil a l’Església de Monti-sion pro “Solidarios Montesion”. Dirigeix Isabel Morey Suau.
FRANCISCANES FILLES DE LA MISERICÒRDIA
Oració "Esperit d'Assís 2017". A les 20 h a C/ Isidor Antillon, 40 (Palma).

21-10-2017
ROSARI DE L’AURORA
Sortida a les 7 h de la residència de les Germanes del Sagrat Cor de Jesús (C/ Bisbe). Arribada i Eucaristia a la Parròquia de Sant Nicolau a les 9:30 h.
PARRÒQUIA SANT ALONSO RODRÍGUEZ (PALMA)
Recital poètic on participaran, entre altres, Miquel Àngel Lladó, M. Victòria Secall, Àngels Cardona, Diego Sabiote i Lluís Servera. Al saló parroquial a les 20 h.

22-10-2017
DOMUND
Diada i col·lecta per la propagació de la fe.
CATEDRAL DE MALLORCA
17è Festival Internacional d’Orgue. Concert a càrrec de Lorenzo Ghielmi (Itàlia). A les 19:45 h.
ESGLÉSIA DE MONTI-SION
Eucaristia presidida pel R. P. Provincial d’Espanya de la Companyia de Jesús i instal·lació de les relíquies de Sant Alonso Rodríguez en el presbiteri. A les 19 h.

23-10-2017
RÀDIO MARIA
Laudes retransmesos des del Monestir de la Puríssima Concepció (Franciscanes TOR). A les 7:30 h.

25-10-2017
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca A les 20 h a la rectoria de Petra.

MULTIMÈDIA

¿Hoy realmente quién es un valiente? Domund 2017Exposició "2.000 anys de cristianisme a Mallorca""Art per la vida, 30 anys de Projecte Home Balears"Festa de la Dedicació de la Seu 200 catequistes participen de la jornada d'inici de curs al Seminari Nou
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església